Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s podmienkami reklamácie www.upmax.eu a právnym poriadkom platným v SR. Tovar sa dá reklamovať u prevádzkovateľa podľa podmienok reklamácie na adrese upmax@upmax.sk.
Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru bez zbytočného odkladu tovar si prehliadnuť a o prípadných zistených vadách okamžite informovať predávajúceho.
Oznámenie o zistených vadách musí kupujúci vykonať písomnou formou na upmax@upmax.sk. Popíše o aké vady sa jedná a ako sa prejavujú.
K reklamácii je potrebné predložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sú reklamované.
Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do päť dní od obdržania reklamácie o spôsobe jej vybavenia.
Ďalej je nutné, aby kupujúci - v prípade že predávajúci zasiela chybný tovar - tento zaslal k reklamácii kompletný tak, ako ho prevzal od predávajúceho, teda v originálnom obale, alebo obale zodpovedajúcej kvality a vrátane všetkých súčastí dodávky. Dopravca neručí za zle zabalené zásielky. Výrobca zvyčajne neuznavá záruku pri tovare poškodeného pri preprave i keď sa závada prejavila pred transportom. Na reklamácie chýb spôsobených prepravou tovaru v nepostačujúcom obale nebude braný na zreteľ.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používánia produktov, rovnako ako škôd spôsobených vnútornými udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto typu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujícim.
V žiadnom prípade nám neposielajte reklamovaný tovar na dobierku. Takto vrátený tovar nebude prijatý a predlžujete tým dobu vybavenia.