S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

TOVAR V AKCII

bežná cena 838,80 EUR
naša cena 559,00 EUR
skladom
bežná cena 167,00 EUR
naša cena 139,00 EUR
skladom
bežná cena 874,80 EUR
naša cena 659,00 EUR
skladom

KONTAKTY

EXPOKOM s.r.o.
Veľký Slavkov 335
prev. Remeslo PP, Partizánska 3714, 058 01 Poprad
tel: +421527767870
fax: +421527767877
karolcik(a)expokom.sk
mob.: +421903999585

NAJPREDÁVANEJŠÍ

bežná cena 819,60 EUR
naša cena 599,00 EUR
skladom

 

Otváracie hodiny

 

Pondelok - Piatok

   7:00 - 17:00

 

Sobota

Zatvorené


Zľavy a vernostný program
Zľavy

Šetriť u nás je naozaj jednoduché. Stačí využiť niektorý spôsob nákupu alebo ich kombináciu, aby ste svoju zľavu zvýšili:

  • Pred nákupom sa registrujte a získajte zľavu 2% z ceny objednávky;
  • Ako registrovanému zákazníkovi Vám budeme na Váš účet pripisovať body pričom platí 1.00 Eur = 1.00 bod. Nazbierané body môžete vymeniť pri nasledujúcej objednávke za zľavu pričom platí 50 bodov = 1.00 Eur. (Platí pri hodnote objednávky nad 50 EUR bez dopravných nákladov, max. do výšky 10 % hodnoty objednávky)
  • Objednajte si vyzdvihnutie tovaru osobne v našej predajni a získajte zľavu 2% z ceny objednávky;
  • Zvoľte si platbu v hotovosti a my Vám dáme zľavu 2% z ceny objednávky.
Dopravné náklady

Pri objednávke nad 70,00 Eur sú súčasťou predajnej ceny aj dopravné náklady. (Ak nie je stanovené pri výrobku inak)

Pri objednávke do 69,99 Eur účtujeme poplatok 5,99 Eur. Pri spôsobe platby na dobierku účtujeme poplatok 1,50 Eur.

Tieto dopravné podmienky platia na celom území Slovenskej republiky.

Mimo územie Slovenskej republiky sú dopravné náklady 50,00 Eur.

Vernostný program
  • Ako registrovaný zákazník u nás máte možnosť trvale využívať zľavu 2% z ceny Vašich objednávok či nákupov.
  • Zľavu môžte čerpať na nezlacnený tovar.
  • Ďalej Vám, ako našim verným zákazníkom, ponúkame možnosť zbierať body za jednotlivé objednávky a následne za body nakúpiť tovar už od hodnoty objednávky 50 EUR. 
Všeobecné pravidlá registrácie do vernostného programu
  • Verným zákazníkom sa stanete po vyplnení registračného formulára na stránke remeslopp.sk alebo expokom.sk. 
  • Pri registrácii máte možnosť zvoliť si, či chcete dostávať špeciálne ponuky.
  • Pozor, pri automatickej regsitrácii pri prvej objednávke nie je registračná zľava na túto objednávku pridelená !

  • Ak chcete čerpať výhody registrovaného zákazníka od prvej objednávky je potrebné urobiť najprv registráciu a až potom objednávku.
Obchodné podmienky predĺženej záruky HECHT SK, spol. s r.o.

VYUŽITE PREDĹŽENÚ ZÁRUKU

Na aké výrobky môžem predĺženú záruku uplatniť?

Predĺženú záruku môžete uplatniť iba na výrobky spoločnosti HECHT SK, spol. s r.o. v minimálnej cene od 60,00 €. Nie je možné uplatniť na všetky akumulátory a produkty typu: štvorkoliek, detských autíčok, elektrobicyklov, robotických kosačiek a ďalej potom záhradného nábytku a sáun, elektrických skútrov, miešačiek, techniky profi, potrieb pre psov a mačky, bazénov a bazénového príslušenstva a kachlí. Predĺžená záruka Hecht neplatí pre výrobky, na ktoré bola pri predaji poskytnutá zľava z dôvodu poškodenia, neúplnosti alebo chýbajúcich doplnkov a výbavy.

Ako predĺžená záruka funguje?

Predlžujete štandardne poskytovanú záruku o dohodnutú dobu. Ak teda dohodnete napríklad predĺženú záruku +2 roky, na tovar získate vrátane štandardnej záruky poskytovanú výrobcom celkovú záruku až 4 rokov. Predĺžená záruka chráni výrobok v porovnateľnom rozsahu ako záruka od výrobcu. Jej platnosť začína nasledujúcim dňom po skončení záruky výrobcu.

Kryje táto služba mechanické poškodenie?

Predĺžená záruka pokryje výrobné chyby, rovnako ako štandardná záruka. Mechanické poškodenie medzi ne nepatrí.

Ako postupovať pri reklamácii?

V prípade, že sa v priebehu predĺženej záruky objaví chyba na výrobku, klient si pripraví číslo pokladničného dokladu a dostaví sa spravidla do predajne, kde príslušný výrobok zakúpil. Pracovníci predajne overia platnosť zmluvy, zapíšu si kontaktné údaje, informácie o výrobku a charaktere závady. Zákazku potom odovzdajú centrálnemu servisu, ktorý zákazníka kontaktuje a dohodne sa na spôsobe a termíne opravy. V prípade, že je výrobok neopraviteľný, alebo by oprava bola nerentabilná, poskytneme zákazníkovi nový výrobok rovnakých, alebo porovnateľných parametrov.

Obchodné podmienky predĺženej záruky

Službu predĺžená záruka Hecht (ďalej len Predĺžená záruka Hecht) na jeden, dva alebo tri roky poskytuje spoločnosť HECHT SK, spol. s r.o. so sídlom Letisková II. 1925/20, 971 01 Prievidza, IČO: 35874422, DIČ: 2021776526, IČ DPH: SK2021776526, všetkým svojim zákazníkom, ktorí si zakúpia vybrané výrobky Hecht (v súlade s Občianskym zákonníkom) nie pre podnikanie.

Služba Predĺžená záruka Hecht je poskytovaná spoločnosťou HECHT SK, spol. s r.o. nad rámec zákonnej záruky, a to z dvoch na tri, štyri a päť rokov. Začiatok platnosti služby Predĺžená záruka je zhodný s dátumom nákupu výrobku na kamennej predajni a končí uplynutím príslušnej dĺžky služby Predĺžená záruka v maximálnej dĺžke piatich rokov a to o 24.00 hodine dňa dojednaného ako koniec predĺženej záruky. V prípade kúpy na e-shope hecht.sk, je začiatok platnosti služby Predĺžená záruka zhodný s dátumom odoslania tovaru zo skladu spoločnosti Hecht.

  • Podmienky uplatnenia služby Predĺžená záruka Hecht nie sú zhodné s podmienkami práv z chybného plnenia podľa Občianskeho zákonníka, ale riadi sa Obchodnými podmienkam Predĺženej záruky Hecht, ktoré sú k nahliadnutiu na každej podnikovej predajni HECHT – špecialista na záhradu (viď. zoznam predajní) alebo na tejto stránke.
  • Ak nie je stanovené v týchto Obchodných podmienkach inak, uplatnia sa primerane príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka o právach z chybného plnenia.
  • Predĺžená záruka Hecht sa neuplatní, ak je kupujúcim právnická osoba alebo fyzická osoba podnikajúca.
  • Nárok na túto službu nevzniká automaticky po zakúpení tovaru, ale je podmienené úhradou čiastky za službu a aktiváciou tejto služby (v prípade objednávky cez e-shop) zákazníkom.
  • V prípade objednávky cez e-shop  vykoná zákazník aktiváciu služby Predĺžená záruka Hecht na webových stránkach tým, že pri konkrétnom produkte na stránkach hecht.sk zaškrtnutím zvolí požadovanú dĺžku predĺženej záruky. Predloženie faktúry alebo predajného dokladu sú podmienkou pri uplatnení a riešení reklamácie Predĺženej záruky Hecht.

v prípade objednávky cez e-shop https://www.remeslopp.sk/ aktiváciu služby Predĺžená záruka Hecht na 2 roky urobíme za Vás

Výnimkou sú všetky akumulátory a výrobky z kategórie štvorkoliek, detských autíčok, elektrobicyklov, robotických kosačiek a ďalej potom záhradného nábytku a sáun, elektrických skútrov, miešačiek, techniky profi, potrieb pre psov a mačky, bazénov a bazénového príslušenstva. Predĺžená záruka Hecht neplatí pre výrobky, na ktoré bolo pri predaji poskytnutá zľava z dôvodu poškodenia, neúplnosti alebo chýbajúcich doplnkov a výbavy.

Predĺžená záruka sa nevzťahuje na chyby výrobku:

  1. na ktoré bol zákazník upozornený a na iné chyby, ktoré už výrobca vylúčil zo svojej záruky na akosť pri predaji výrobku,
  2. ak zákazník pred prevzatím výrobku vedel, že výrobok má chybu,
  3. spôsobené nesprávnou či nedostatočnou údržbou výrobku, preťažovaním výrobku, užívaním výrobku v rozpore s pokynmi výrobcu či za neobvyklých podmienok alebo inak spôsobené zákazníkom,
  4. vzniknuté bežným opotrebením,
  5. spôsobené úmyselne alebo hrubou nedbalosťou,
  6. zapríčinené účinkami klimatických a iných vonkajších vplyvov, ako aj chyby zapríčinené živelnou udalosťou, haváriou, vandalizmom, krádežou alebo prepravou výrobku,
  7. ktorých opravy boli vykonané iným subjektom ako autorizovaným zmluvným servisom,
  8. spôsobené nedostatočnou opravou alebo ďalším používaním výrobku bez opravy predtým sa vyskytnutej chyby výrobku,
  9. spôsobené mechanickým poškodením tovaru,
  10. súčasti výrobku spotrebného charakteru podliehajúce rýchlemu opotrebeniu,
  11. preventívne odstraňované chyby počas pravidelnej servisnej prehliadky výrobku,
  12. chyby na akumátoroch,
  13. neodstrániteľné chyby, ktoré ale zároveň nebránia riadnemu užívaniu výrobku k svojmu účelu,
  14. chyby na výrobku, ktoré sú výrobnej povahy a ako také sú odstraňované v rámci hromadných akcií výrobcu,
  15. nedodržaním návodu na obsluhu.

Územná platnosť

Plnenie Predĺženej záruky môže byť poskytnuté iba na území Slovenskej republiky.

Zánik odstúpením od kúpnej zmluvy

V prípade, že dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy pred dňom alebo v deň počiatku Predĺženej záruky, zaniká Predĺžená záruka dňom odstúpenia od kúpnej zmluvy. Zákazník má právo na vrátenie poplatku za Predĺženú záruku.

Spoločnosť HECHT SK, spol. s r.o. nezodpovedá za a služba Predĺžená záruka je neplatná na chyby výrobku spôsobené predovšetkým:

  • Nevhodnými prevádzkovými podmienkami
  • Použitím výrobku v rozpore s návodom na použitie a v rozpore s charakterom výrobku
  • Akýmikoľvek neštandardným zásahom do výrobku
  • Vplyvom neodvratnej udalosti (napr. Živelnej pohromy)
  • Mechanickým poškodením
  • Pripojením výrobku na iné ako predpísané napájacie napätie
  • Neodborným uvedením do prevádzky
  • Spojením alebo použitím výrobku s neštandardným príslušenstvom
  • Alebo v iných prípadoch, na ktoré sa nevzťahuje doba k uplatneniu práv z chybného plnenia podľa občianskeho zákonníka
  • Nedodržaním návodu na obsluhu

Plnenie formou opravy reklamovaného výrobku

V prípade opravy reklamovaného výrobku budú k oprave použité náhradné diely od ktoréhokoľvek výrobcu. Funkčnosť náhradných dielov bude zodpovedať funkčnosti pôvodných dielov.

Do nákladov na dodanie nového výrobku alebo výmenu súčasti výrobku s Predĺženou zárukou sa okrem nákladov na nový výrobok alebo novú súčasť výrobku s Predĺženou zárukou zahŕňajú aj náklady na dopravu výrobku do servisu alebo predajne, pokiaľ túto preprava organizuje spoločnosť HECHT SK, spol. s r.o. prostredníctvom svojho zmluvného partnera a prípadné náklady na pôvodne zamýšľanú opravu výrobku.

Poskytnutím plnenia formou dodania nového výrobku alebo výmeny súčasti výrobku s predĺženou zárukou zmluva zaniká.

Odstúpenie zákazníka od zmluvy

Zákazník môže okrem iných dôvodov ustanovených zákonom odstúpiť od dohodnutej predĺženej záruky do štrnástich (14) dní od dátumu dohodnutia. Zákazník sa musí dostaviť do predajne, ktorá zmluvu uzavrela, kde mu bude v uvedenej lehote 14 dní predĺžená záruka stornovaná a poplatok vrátený. V prípade dojednania zmluvy elektronickou formou obchodu, musí zákazník odoslať v lehote do 14 dní písomné odstúpenie od zmluvy s overeným podpisom na reklamacie@hecht.sk. Odstúpením od zmluvy sa zmluva ruší od začiatku.

Uplatnenie služby Predĺžená záruka Hecht – riešenie reklamácie

Pre uplatnenie služby Predĺžená záruka Hecht je nevyhnutné, aby zákazník navštívil so svojím produktom, Certifikátom služby Predĺžená záruka Hecht (v prípade e-shopovej objednávky) a predajným dokladom predajňu, kde reklamovaný výrobok HECHT zakúpil. V prípade, že bol výrobok zakúpený na e-shope, má zákazník právo reklamovať produkt na najbližšej predajni (zoznam predajní). Produkt s vyššie spomínanými dokumentmi a riadne vyplneným reklamačným protokolom (na stiahnutie tu) odovzdá zodpovednému personálu na predajni. Pre bližšie informácie o postupe reklamácie je možné tiež kontaktovať zákaznícku linku na telefónnom čísle (+421) 46/ 542 03 20 kl. 4 alebo e-mailom reklamacie@hecht.sk, kde mu bude oznámený presný postup riešenia reklamácie.

Reklamácia obsahuje:

  • Názov produktu a typ
  • Popis chyby uvedený zákazníkom
  • Dátum zakúpenia výrobku
  • Dátum uplatnenia reklamácie
  • Stav výrobku a dodaného príslušenstva
  • Odovzdané doklady
  • Podpis zákazníka a pečiatka predávajúceho

Ďalšie informácie

  • Lehota na vybavenie reklamácie služby Predĺžená záruka Hecht je maximálne 60 dní. Pokiaľ nedôjde do tejto doby na vybavenie reklamácie, považuje sa výrobok za neopraviteľný.
  • Ak ide o chybu, ktorú je možné odstrániť, má zákazník právo, aby bola chyba odstránená. Ak nie je tento postup možný, má zákazník právo na výmenu veci.
  • Namiesto nároku zákazníka na odstúpenie od kúpnej zmluvy si spoločnosť HECHT SK, spol. s r.o. v priebehu služby Predĺžená záruka Hecht vyhradzuje právo vyriešenia reklamácie v prípade neopraviteľnosti výrobkov tak, že zákazník dostane nový tovar porovnateľných alebo lepších technických parametrov, ktoré ponúkne kamenná predajňa HECHT z aktuálneho sortimentu. V prípade, že zákazník nebude súhlasiť s ponúkaným výrobkom, služba Predĺžená záruka Hecht zaniká bez akýchkoľvek ďalších nárokov zákazníka. V prípade, že zákazník bude uplatňovať svoje práva zo služby Predĺžená záruka Hecht v dobe, kedy dôjde ku zrušeniu či zániku služby Predĺžená záruka Hecht (tým sa myslí, že táto služba už nebude naďalej poskytovaná) a zákazníkovi v rámci jeho práv zo služby Predĺžená záruka Hecht vznikne nárok na výmenu veci, bude zákazníkovi nový výrobok poskytnutý, avšak bez služby Predĺžená záruka Hecht.

Ďalšie podmienky a dojednania

Zakúpením služby Predĺžená záruka Hecht na predajni či aktiváciou služby Predĺžená záruka Hecht na webe zákazník súhlasí s Obchodnými podmienkami služby Predĺžená záruka Hecht a so spracovaním všetkých údajov, ktoré uviedol pri registrácii. Tieto údaje budú využité spoločnosťou HECHT SK, spol. s r.o. pri uplatnení služby a pre účely marketingu (zasielanie obchodných podmienok!, dopravy tovaru a riešení reklamácií. Zákazník má právo na prístup k osobným údajom, na ich zmenu či opravenie. Súhlas je možné vypovedať písomnou formou, preukázateľne doručené do sídla spoločnosti HECHT SK, spol. s r.o. Zákazník súhlasí s tým, že osobné údaje môžu byť poskytnuté tretím osobám, a to za účelom dopravy tovaru, zaistenia riešenia reklamácií a rozosielanie obchodných oznámení.

Predĺžená záruka Hecht neplatí pre výrobky, na ktoré bola pri predaji poskytnutá zľava z dôvodu poškodenia, neúplnosti alebo chýbajúcich doplnkov a výbavy.

Pri nesplnení akejkoľvek z obchodných podmienok služby Predĺžená záruka Hecht, si spoločnosť HECHT SK, spol. s r.o. vyhradzuje právo považovať službu Predĺžená záruka Hecht za neplatnú, a teda za nenárokovú a nevykonateľnú. V takomto prípade môže byť chyba výrobku odstránená len za odplatu, po predchádzajúcej dohode so zákazníkom.

Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 17.5.2018. HECHT SK, spol. s r.o. si vyhradzuje právo na zmenu týchto Obchodných podmienok. Aktuálne znenie Obchodných podmienok služby Predĺžená záruka Hecht, bude vždy k nahliadnutiu na predajniach HECHT – špecialista na záhradu alebo na webe www.hecht.sk.

Spoločnosť HECHT SK, spol. s r.o. si vyhradzuje kedykoľvek službu Predĺžená záruka Hecht zrušiť bez akýchkoľvek ďalších nárokov zákazníka. Toto sa však nevzťahuje na službu Predĺžená záruka Hecht, ktorú si zákazník už zakúpil.

ZTVmO