všetko pre zdravie

 

 

 

 

 

 

 

... všetko pre Vaše zdravie ...

 

 

 

 


Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

 

CENA TOVARU


1. V čase, keď si objednávate v tejto internetovej predajni tovar, pri každom produkte je uvedená kúpna cena. Vyhradzujeme si však právo na opravu ceny v prípade tlačovej chyby, zmeny kurzu, prípadne zmeny ceny od dodávateľa. O každej zmene Vás budeme informovať a objednávku vybavíme po vzájomnej dohode.


2. STORNO OBJEDNÁVKY - Uskutočnenú objednávku máte možnosť stornovať do 24 hodín od jej odoslania do nášho systému. Potom sa bude považovať za záväznú. Ďakujeme, že si dopredu premyslíte, čo potrebujete nakupovať a tým nám nespôsobíte zbytočné problémy.


3. Vlastnícke práva k tovaru prechádzajú na kupujúceho až po jeho prevzatí a zaplatení.
Pri preberaní tovaru si vždy skontrolujte nepoškodenosť obalu i samotného tovaru. V prípade poškodenia obalu spíšte s pracovníkom kuriérskej spoločnosti protokol o škode a tovar nepreberajte! Balík sa vráti k nám na firmu, kde bude tovar skontrolovaný a ak bude v poriadku, tak vám bude doručený na náklady kuriérskej služby opätovne. Musí tam byť však spísaný ten protokol o škode!

 

DODACIE PODMIENKY


1. Po obdržaní Vašej objednávky, Vám odošleme tovar v najkratšej možnej lehote, najneskôr však v termíne do 3 pracovných dní, pravdaže ak u výrobku nie je uvedené, že je na objednávku, prípadne vyššia doba dodania ktorá závisí od jednotlivých dodávateľov a my ju nevieme ovplyvniť. Pri objednaní viacerých produktov je v našej snahe odoslať tovar naraz, avšak ak na niektorý z výrobkov je dlhšia doba dodania a objednávka obsahuje aj tovar držaný skladom - ihneď k dispozícii a jedná sa o tovar, ktorý nie je nadrozmerný a odosiela sa Slovenskou poštou, bude objednávka vybavovaná postupne, tovar na sklade prv a potom objednaný tovar - avšak v tomto prípade vám budú expedičné náklady - účtované len raz, pri prvej dodávke tovaru.
Objednávky prijaté do systému považujeme za záväzné.


2. Vyhradzujeme si právo na zmenu dodacej doby. Ak dodávateľ nedodrží termín dodania /a to z rôznych nečakaných udalostí/. O tomto vás však budeme bezodkladne informovať. Našou snahou je podávať pravdivé infomácie. Po niekoľkoročných skúsenostiach vieme, že sa môže stať, že dodávateľ nedodrží termín dodania.
Napr., keď zahraničná firma nie je schopná pokryť dopyt a dodržať sľúbené termíny. Ak sa takáto skutočnosť vyskytne, budeme vás ihneď kontaktovať a navrhneme vám všetky dostupné riešenia, poskytneme vám nami dostupné informácie.


V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať mailom alebo telefonicky.

DODANIE TOVARU

SLOVENSKÁ REPUBLIKA


PREPRAVA SLOVENSKOU POŠTOU
Tovar zasielame formou dobierky prostredníctvom Slovenskej pošty.

PREPRAVA ZMLUVNOU PREPRAVNOU SPOLOČNOSŤOU
Tovar zasielame aj prostredníctvom zmluvnej prepravnej spoločnosti priamo k Vám domov, do práce.

EXPEDIČNÉ NÁKLADY


Kuriér / Slovenská pošta 
za expedičné náklady zaplatíte - dobierkou - 3,40 €

za expedičné náklady zaplatíte - kurier - 6,00 €
Ak budete hradiť objednávku na náš účet - odošleme vám faktúru,
pre vykonanie platby.


Pri rozdelení Vašej objednávky - EXPEDIČNÉ NÁKLADY PLATÍTE LEN RAZ - pri prvej dodávke, ďalšia dodávka je hradená našou firmou (opakujeme, že len ak je objednávka z dôvodu dostupnosti výrobkov vybavovaná po častiach).

ČESKÁ REPUBLIKA

Kuriér 
Tovar zasielame až po jeho uhradení na náš účet (vopred). Expedičné náklady budú vyčíslené podľa aktuálneho cenníka kurierskej služby.


VRÁTENÉ ZÁSIELKY


Pokiaľ nám platba za tovar dlhšie nepríde, vyzveme kupujúceho prostredníctvom mailu alebo telefonicky, aby si zásielku vyzdvihol. Prípadne, aby nás informoval, či zásielku prebral-neprebral. Keď kupujúci na našu výzvu neodpovedá a zásielka sa nám vráti späť - zásielku mu opätovne nepošleme a nebudú vybavené ani ďalšie jeho objednávky.
Ak si však kupujúci nestihol, nemohol tovar prevziať, kontaktujte nás a informujte o tomto vopred. Zásielku vám na požiadanie pošleme opäť - po zaplatení faktúry na náš účet.Expedičné náklady budú účtované
Vrátenie tovaru
Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste spokojní, môžete ho vrátiť, najneskôr však do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom a zároveň ste povinný nás o tom vopred informovať - telefonicky, alebo mailom, v opačnom prípade, ak nás neupovedomíte, zasielka nebude prevzatá. Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru (na adresu prevádzkovateľa) prijatý. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužívaný, kompletný, v pôvodnom nepoškodenom obale a s dokladom o kúpe. Tovar neposielajte na dobierku - nebude prevzatý. Po vrátení tovaru bude zákazníkovi vrátená cena tovaru (do ceny tovaru sa nezapočítava dopravné) poštovnou poukážkou najneskôr do 5 pracovných dní od dňa, kedy bol vrátený tovar doručený na našu adresu. O úmysle vrátiť tovar zakúpený v našom obchode nás, prosím, informujte e-mailom na eshop.petrex@gmail.com


REKLAMAČNÉ PODMIENKY.


Na každý tovar sa vzťahuje zákonom stanovená reklamačná doba 24 mesiacov.
Plynúť začína dňom prevzatia a vyplatenia tovaru.
Počas tohoto obdobia budú všetky reklamované nedostatky a závady odstránené bezplatne. V prípade reklamácie je potrebné vyplniť REKLAMAČNÝ FORMULÁR a zaslať tovar späť, spolu s dokladom o zakúpení výrobku (blok, faktúra, dodací list) na našu adresu: PETREX Trenčín s.r.o., Gagarinova 1, 911 01 Trenčín.
Po obdržaní reklamačného formulára najneskôr do dvoch pracovných dní mailom alebo telefonickým
kontaktom si s Vami prejdeme postup a spôsob vybavenia reklamácie.
V závislosti od druhu reklamácie bude závada na výrobku odstránená, pokiaľ by nebolo možné závadu odstrániť, máte právo na zníženie ceny, výmenu výrobku, resp. vrátenie peňazí. Následne Vám tovar bude zaslaný späť na Vašu adresu. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym ošetrovaním alebo nesprávnym používaním výrobku.
Zákazník je povinný dbať na bezpečné zabalenie reklamovaného tovaru tak, aby sa počas prepravy
nepoškodil. Prepravná spoločnosť si vyhradzuje právo na neprevzatie zásielky ak je tovar nevhodne zabalený.

Zistenú vadu by mal kupujúci uplatniť bez zbytočného odkladu,
v čo najkratšom čase ako bola zistená. Ďalšie užívanie zapríčiní prehĺbenie vady a prípadné znehodnotenie tovaru, ktoré môže byť príčinou odmietnutia reklamácie.
Nemýľte si, že záručná doba a životnosť výrobkov sú rôzne pojmy. Životnosť výrobku je daná intenzitou to znamená, že nemusí byť rovnaká ako záručná doba.

Ďakujeme, že ste si to prečítali.

YzdjM