S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Najčastejšie kladené otázky k prípravku RESTORE engine RESTORER & Lubricant CSL

11.12.2020

Najčastejšie kladené otázky k prípravku RESTORE engine RESTORER & Lubricant CSL

Obnovovač motora RESTORE engine RESTORER CSL & Lubricant a najčastejšie kladené otázky k prípravku

Najčastejšie kladené otázky a odpovede k prípravku RESTORER engine & Lubricant CSL

ČO JE RESTORER engine CSL OBNOVOVAČ MOTORA A PREČO BY SOM HO MAL POUŽIŤ?
Počas normálnej prevádzky sa motor každého vozidla opotrebúva trením. Toto trenie spôsobuje opotrebenie stien valca, čo vedie k strate tlaku. Strata kompresie vedie k tomu, že váš motor má nižší výkon - beží zle a má spomalenú akceleráciu. Môže to tiež spôsobiť zvýšené spaľovanie oleja, dýmenie výfukových plynov a zlú spotrebu paliva. RESTORER Obnovovač motora a maziva je jedinečná prísada do motora, ktorá opravuje opotrebované časti steny valca, čím obnovuje kompresiu valca a zlepšuje výkon motora takmer do pôvodného stavu.

AKO Engine RESTORER & Lubricant CSL OBNOVUJE MOTOR?
RESTORE Engine Restorer je jediný produkt, ktorý obsahuje patentovanú receptúru CSL (meď, striebro, olovené mikroguľôčky). Táto technologicky vyspelá formulácia má jedinečné vlastnosti, ktoré skutočne vypĺňajú a utesňujú mikroúniky v stene valca. Výsledkom je zvýšená kompresia motora a vyšší výkon motora.

AKÉ SÚ VÝHODY POUŽITIA OBNOVOVAČA RESTORER engine CSL?
Použitím 10% prípravku RESTORER CSL Obnovovača motora ako počiatočnej (liečebnej) úpravy a 5% RESTORERU pravidelne pri každej výmene oleja udržíte kompresný pomer všetkých valcov na pôvodnej úrovni. Rozdiel pocítite pri jazde, vaše vozidlo bude mať väčší výkon, ostrejšiu akceleráciu a bude jazdiť plynulejšie, pretože kompresia je vyvážená vo všetkých valcoch. Ak je váš motor už opotrebovaný, spaľuje olej, nadmerne produkuje modrý dym alebo je nadmerne hlučný z dôvodu opotrebovania motora, RESTORER túto situáciu zníži a zlepší.

JE RESTORER engine CSL OBNOVOVAČ MOTORA VHODNÝ PRE MÔJ MOTOR?
Áno, RESTORE Engine Restorer je samostatné mazivo pre extrémné záťaženia a zároveň kompenzuje opotrebenie motora.

JE RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA KOMPATIBILNÝ SO SYNTETICKÝMI OLEJMI?
Áno, RESTORE Engine Restorer sa môže používať s akýmkoľvek typom minerálneho, polosyntetického alebo syntetického motorového oleja, ako sú oleje dostupné v ktorejkoľvek poličke supermarketu. Pre dosiahnutie najlepších výsledkov však odporúčame nepoužívať RESTORE s olejmi obsahujúcimi rastlinné estery, napr. Castrol Magnatec, Silkolene R, Motul, Redline alebo oleje, ktoré sa označujú ako oleje Racing alebo Motorsports. Esterové oleje obsahujú kladne nabité molekuly, ktoré sa lepia na kovové povrchy, aby zlepšili mazanie, ale môžu pôsobiť proti RESTORERU a značne tak spomaliť proces opravy. RESTORE sa najlepšie používa v štandardnom motorovom oleji špecifikácie a triedy odporúčanej pre váš motor. Keď RESTORE zapracuje svoje „kúzlo“, môžete sa v prípade potreby v ďalšom intervale výmeny oleja vrátiť k preferovanému oleju znižujúcemu trenie.

ZVYŠUJE RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA VISKOZITU MOTOROVÉHO OLEJA?
Nie, RESTORER Obnovovač motora nemení viskozitu ani vlastnosti motorového oleja, do ktorého sa pridáva. Nie je to prostriedok na zlepšenie viskozity alebo olejová prísada, ale motorová prísada. Pri bežnom opotrebovaní motora dodáva kov späť do škrabancov vrezaných do povrchového kovu produkujúceho trenie.

JE VHODNÉ POUŽIŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTOROV SPOLU S „MOTOROVÝMI OLEJMI„ VYSOKÝM NÁJAZDOM KILOMETROV “?
Motorové oleje s vysokou kilometrovou prevádzkou sú jednoducho vysoko viskózne oleje s vyšším hodnotením SAE, napr. 20W50. Sú určené na kompenzáciu opotrebenia motorov s vysokým počtom kilometrov, kde by okolo piestnych krúžkov unikol redší olej do spaľovacej komory. Vysoká viskozita sťažuje cirkuláciu častíc RESTORE CSL olejom a preto odporúčame použiť RESTORE Engine Restorer s prvotriednym kvalitným konvenčným motorovým olejom triedy, ktorá je pre váš motor odporúčaná výrobcom.

JE VHODNÉ POUŽIŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA S MOTOROVÝMI OLEJMI „S DLHODOBÝM“ ALEBO „PREDĹŽENÝM INTERVALOM VÝMENY“?
Áno, RESTORE Restorer motora je možné použiť s motorovými olejmi s dlhou alebo predĺženou životnosťou, ak je motor čistý alebo vyčistený a pred pridaním nového oleja a motorového oleja je potrebné vymeniť olejový filter. Výrobcovia motorových olejov s dlhodobou životnosťou naznačujú, že je možné pred výmenou oleja nechať motor bežať na rovnakom oleji až 20 000 km, a hoci môže byť pravda, že si motorový olej po túto dobu zachováva pôvodné kvality, motor olej môže stále byť „mimo špecifikácie“ v dôsledku nečistôt z nečistôt, kontaminantov a vypadnutia kovu v oleji.

Ak vo svojom motore používate oleje s dlhou životnosťou, nezabúdajte na pravidelnú výmenu olejového filtra (najmenej každých 7500 km), aby ste odstránili nečistoty a udržali motorový olej čistý a zdravý. Olejové filtre, ktoré zostali v motore po určenú dobu životnosti, budú nielen zle fungovať, čo povedie k upchatiu olejových ciest, regulátorov a senzorov, ale môžu sa skutočne rozpadnúť. Prvky papierového filtra sa často samočinne rozpadnú, čo vedie k upchatiu olejových kanálikov. V takom prípade môže byť potrebné vykonať viacnásobné výmeny oleja, aby ste sa pokúsili vytlačiť papierové vlákna alebo odstrániť hlavu valca aby ste vyfúkli vlákna alebo otočili motor s plnou jímkou oleja a hlava valca odstrániť, aby olejové čerpadlo vytláčilo papierové vlákna. Najlepšou prevenciou je ZMENA OLEJA A FILTRA KAŽDÝCH 6 MESIACOV. Každý rok dôjde k tisícom porúch turba z dôvodu príliš predĺžených intervalov výmeny oleja 20k +.

JE VHODNÉ POUŽIŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA S INÝMI OLEJOVÝMI PRÍSADAMI?
Neodporúčame používať Obnovovač motora Restorer enegine CSL spolu s aditívami, ktoré menia viskozitu motorového oleja (zahusťovače oleja alebo stabilizátory), produkty „Stop Smoke“ (zahusťovače oleja obsahujúce živice), redukcie trenia (chlórované parafíny ako Prolong alebo Activ8) alebo iné olejové prísady obsahujúce časticové materiály (napr. Slick 50 (PTFE), Molyslip, Xado alebo Ceramizer). Ak ste v poslednej dobe použili do motora iné prísady, je vhodné motor prepláchnuť alebo pred pridaním RESTORE-u vykonať ďalšiu výmenu oleja. Výrobky „Stop Leak“, ktoré omladzujú gumové tesnenia, aby sa zabránilo úniku, sú všeobecne kompatibilné s reštaurátorom RESTORE Engine Restorer CSL.

JE MOŽNÉ POUŽIŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA V NAFTOVÝCH MOTOROCH?
Áno, RESTORER je možné použiť v naftových motoroch so systémom priameho vstrekovania alebo so systémom vstrekovania paliva common rail, s výnimkou motorov HEUI (pozri Motory, ktoré nemôžu používať Obnovovač RESTORER - nižšie).

AKO viem, či má moje auto motor HEUI?
Motory HEUI boli vyvinuté spoločnosťou Caterpillar, aby poskytovali oveľa lepšiu spotrebu paliva vo väčších naftových motoroch, a to je jednou z predností vozidla s motorom HEUI. V normálnom naftovom motore Common Rail je celé palivové potrubie vystavené vysokému tlaku a vstrekovače sú poháňané mechanicky pomocou ďalších lalokov namontovaných na vačkovom hriadeli, pričom tlak paliva a rýchlosť dodania do vstrekovačov úplne závisia od rýchlosti vačkového hriadeľa. V motore HEUI je dodávka paliva riadená ECM (elektronickým riadiacim modulom). Modul ECM riadi množstvo paliva dodávaného do vstrekovačov, zatiaľ čo vysokotlakové olejové čerpadlo pumpuje motorový olej pri tlakoch až do 4 000 psi. Stlačený motorový olej spaľuje vstrekovače potrebnou rýchlosťou, aby sa dosiahlo optimálne využitie paliva pre zaťaženie motora a rýchlosť vozidla, maximalizácia spotreby paliva a minimalizácia emisií. Motor HEUI sa používal v nákladných vozidlách Ford Powerstroke a Navistar, v Isuzu Trooper 3,0 litra DTI dohc (1998 a s predvoľbou motora 4JX1) a tiež v niektorých medzinárodných nákladných vozidlách, zariadeniach Caterpillar a iných ťažkých vozidlách s motormi Caterpillar. Toto nie je druh naftového motora, ktorý by sa montoval do priemerného rodinného automobilu. Motor HEUI má dva olejové filtre. V prípade akýchkoľvek pochybností sa obráťte na svojho predajcu.

Môžem POUŽIŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA V MULTI-PALIVOVOM ALEBO HYBRIDNOM MOTORE?
Áno, Obnovovač motora RESTORER sa dá výhodne použiť vo viacpalivovom alebo hybridnom motore (nie v dvojtaktnom benzíne).

Môžem POUŽIŤ OBNOVOVAČ MOTORA RESTORER CSL V MOTOROCH NA VSTREKOVANIE PALIVA?
Áno, RESTORE Obnovovač motora je rovnako účinný v motore so vstrekovaním paliva.

JE MOŽNÉ POUŽIŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA V MOTOROCH VVT?
Obnovovač RESTORER CSL je bezpečný pre použitie v štandardných (mechanických) motoroch VVT, ale neodporúčame používať RESTORER CSL Obnovovač motora v motoroch, ktoré na aktiváciu alebo reguláciu funkcií časovania ventilov používajú vysokotlakový motorový olej.. Tieto motory, ktoré používajú motorový olej ako hydraulickú kvapalinu na nastavenie fázovania vačkov, sa často označujú ako motory VVTi (Variable Valve Timing Intelligent), ale výrobcovia automobilov majú pre svoje systémy VVT vlastnú nomenklatúru, napríklad BMW VANOS a dual VANOS, Honda VTEC. a iVTEC, Mitsubishi MIVEC, Subaru ACVS a AVLS, Fiat MultiAir, Toyota VVTi atď. Všetci sa veľmi spoliehajú na čistý olej so správnou viskozitou, aby zabezpečili dostatočný tlak oleja na riadenie časovania ventilov. Senzory motora sú naprogramované na detekciu zmien viskozity oleja, ktoré by mohli naznačovať nečistoty, kovové zvyšky alebo nečistoty v oleji, ktoré by mohli upchať olejové kanály, znečistiť solenoidy a spôsobiť poruchu časovania ventilov. Tieto senzory detegovali častice CSL obnovovača motora, spustenie ECU, aby zobrazilo kontrolku riadenia motora a prípadne kódy motora; motor bude bežať nepravidelne a opakovane sa zastaví - všetky varovania, aby ste okamžite zastavili motor a aby ste nejazdili, kým nevymeníte olej a filter, aby ste odstránili regenerátor motora (alebo iné nečistoty), a doplňte odporúčanou špecifikáciou oleja pre vaše auto.

Ak chcete RESTORER použiť v štandardnom (mechanickom) motore VVT, predtým, ako doplníte čerstvý olej správnej špecifikácie a namontujete nový olejový filter OEM, najskôr motor dobre vyčistite pomocou špeciálneho preplachovacieho oleja. Ako dodatočné preventívne opatrenie môžete do týchto motorov pomaly dávkovať Restorer motora v priebehu 30 minút až 1 hodiny pri tick-over, aby umožnili voľnú cirkuláciu častíc CSL bez toho, aby ste preťažili úzke priechody oleja v týchto motoroch. Ak si nie ste istí, či váš motor používa na aktiváciu VVT motorový olej ako hydraulickú kvapalinu, pred pridaním RESTORERu zavolajte svojmu mechanikovi na overenie.

Môžem POUŽIŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA V RETAČNÝCH MOTOROCH MAZDA RX7 RX8?
Áno, RESTORE Engine Restorer je rovnako účinný v rotačných motoroch Wankel, ako sú motory Mazda RX7s a RX8s. Jedna 400ml plechovka je všetko, čo je potrebné na zlepšenie problémov s nízkou kompresiou a horúcim štartom. Jednoducho doplňte do motorového oleja.

JE MOŽNÉ POUŽIŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA VO VOZIDLÁCH S TURBODMYCHADLAMI ALEBO KATALYZÁTORMI?
Áno, RESTORE Obnovovač motora je bezpečné používať vo vozidlách s turbodúchadlom alebo katalyzátorom.

MOŽNO RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA POUŽÍVAŤ V SEKAČKÁCH A TRAKTOROVÝCH MOTOROCH?
Áno, RESTORE Engine Restorer je možné používať, pokiaľ sú motory štvortaktné. Ak pridávate RESTORER do malých motorov, ako sú napríklad kosačky na trávu, pri výmene oleja pridajte 10% RESTORERU objemovo. Dávajte pozor, aby ste nepreplnili kľukovú skriňu, pretože budete musieť pridať menej motorového oleja, aby ste vyrovnali pridanie RESTORERU.

JE MOŽNÉ POUŽIŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA V ŠTVORTAKTNÝCH MOTORKOVÝCH MOTOROCH?
RESTORER CSL Obnovovač motora je možné použiť v štvortaktných motoroch motocyklov, pri dodržaní rovnakých postupov a pravidiel ako pre štvortaktné motory automobilov (tj. Nie v motoroch čerpajúcich motorový olej pod vysokým tlakom, ktorý ho používa ako hydraulickú kvapalinu na aktiváciu alebo riadenie ďalších funkcií motora. ), ale od používateľov vyžadujeme opatrnosť pri používaní RESTORE na motocykloch s mokrou spojkou. Hrozí, že by častice Restore spôsobili skĺznutie spojkových lamiel. Existuje niekoľko spôsobov, ako tomu zabrániť, a to buď rozobratím spojky pri bežiacom motore na stojane potrebný čas na dokončenie liečby alebo tak, že motorka ide bez použitia spojky a potom vymeňte olej, aby ste odstránili RESTORER častice CSL pred doplnením čerstvého oleja a bežným používaním vozidla, alebo, ak motor vyžaduje len opravu (obnovu) kvôli opotrebovaným valcom, pravidelným nanášaním RESTORERU v malom množstve cez otvor (y) zapaľovacej sviečky do valca (ov) namiesto použitia OBNOVOVAČA v jímke.

JE MOŽNÉ POUŽIŤ RESTORER OBNOVOVAČ MOTORA V DVOJ TEKTNÝCH MOTOROCH, KDE JE MIEŠANÝ OLEJ S BENZÍNOM?
Nie, Obnovovač motora RESTORER CSL nie je navrhnutý na použitie v dvojtaktných motoroch používajúcich zmes benzín / olej, ale môže byť zavedený do otvoru zapaľovacej sviečky s piestom do polovice otvoru. Môžete tiež použiť Obnovovač motorov RESTORE pre dvojtakty, kde je olej obsiahnutý v samostatnej nádržke. Väčšina moderných skútrov (Piaggio, Aprilia, Yamaha, Sym atď.) má samostatnú nádrž na olej a všetko, čo robíte, je naliatie 125 ml do plnej nádrže na olej.

Môžu OSTATNÉ MOTORY POUŽIŤ RESTORER OBNOVOVAČ MOTORA?
Obnovovač motora by sa nemal používať v žiadnom motore, ktorý používa motorový olej ako hydraulickú kvapalinu a čerpá ho pod vysokým tlakom na reguláciu alebo aktiváciu ďalších funkcií motora. Jedným z nich je naftový motor HEUI. Aj keď sú motory HEUI zriedkavé, nachádzajú sa v motoroch Ford Power Stroke a Navistar, niektorých motoroch nákladných automobilov značiek International a Caterpillar a niektorých motoroch Isuzu Troopers (motory 4JX1). Motor HEUI je vysoko účinný dieselový motor, v ktorom vstrekovače pracujú z motorového oleja čerpaného pod vysokým tlakom - V TOMTO MOTORE NEPOUŽÍVAJTE ONBNOVOVAČ. Motor HEUI má dva olejové filtre. Ak máte pochybnosti o tom, či je váš motor HEUI, pred použitím RESTORE sa opýtajte svojho predajcu

Mnoho motorov VVT novších modelov, ako napr.Motory BMW VANOS alebo Valvetronic vrátane benzínových motorov 1,4 / 1,6 l / 1,6 l používaných v BMW Mini a niektorých automobiloch Citroen a Peugeot, Subaru AVCS a AVLS, Honda VTec a iVTec, Fiat MultiAir, Fiat 500 (od roku 2007) , Motory Toyota VVTi a VVTL-I, motory GM Active Fuel Management (montované do niektorých nákladných vozidiel Chevrolet!) a ďalšie ouživajúce tlak motorového oleja na uvedenie do činnosti alebo reguláciu polohy vačkového hriadeľa a časovania ventilov. Tieto motory do značnej miery závisia od čistého oleja so správnou viskozitou uvedenou v príručke k vozidlu a netolerujú častice v oleji. Znehodnotený, znečistený motorový olej obsahujúci kaly a kovové zvyšky motora môže spôsobiť, že viskozita oleja vystúpi mimo úzkeho rozsahu naprogramovaného do ECM; snímače detekujú zmenu viskozity a spúšťajú kód riadenia motora, kontrolku motora a spôsobujú nepravidelný chod motora. Z tohto dôvodu NEODPORÚČAME pridávať OBNOVOVAČ do motorového oleja v žiadnom motore, ktorý používa vysokotlakový olej na reguláciu alebo aktiváciu ďalších funkcií motora.

Moderné motory Fiat 500 sú citlivé aj na pridanie RESTORE Engine Restorer do motorového oleja a nemali by byť ošetrené RESTORERom.

KEDY BY SA MAL APLIKOVAŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA DO MOTOROVÉHO OLEJA?
RESTORER by sa mal pridať k čistému oleju v čistom motore. Najlepšie výsledky dosiahnete, ak pred výmenou oleja vyčistíte motor pomocou špeciálneho preplachovacieho oleja, ktorý doplníte čerstvým motorovým olejom správnej špecifikácie pre váš motor a namontujete nový olejový filter OEM. Potom do nového oleja pridajte RESTORER OBNOVOVAČ. Aby ste predišli preplneniu, nezabudnite znížiť množstvo oleja, ktoré by ste bežne spotrebovali, aspoň na objem pridaného RESTORERU a potom olej doplňte pomocou mierky, aby ste dosiahli správnu hladinu oleja. Po 500 kilometroch alebo 20 hodinách jazdy RESTORER začne pôsobiť a môže byť bezpečne ponechaný v motore až do nasledujúcej výmeny oleja.

PREJDÚ ČASTIČKY CSL CEZ OLEJOVÝ FILTER?
Áno, sú extrémne malé (2 až 10 mikrónov) a špecificky hladké a sférické, aby prešli cez papierový alebo textilný krížovo tkaný olejový filter. Každá častica CSL je sférického tvaru a má priemer menej ako desať mikrónov v priemere, čo im umožňuje krútiť sa a prechádzať cez papierový olejový filter a cirkulovať spolu s motorovým olejom. Po 1 000 najazdených kilometroch častice „zmizli“ z oleja a stali sa súčasťou poškriabania steny valca, krytu valca a hlavného ložiska a všeobecne obnovili motor na pôvodné hodnoty.

Trením vo vnútri motora sa neustále vytvárajú čiastočky alebo úlomky opotrebovania motora a tieto nepravidelné vločky kovového odpadu sú zachytené olejovým filtrom. Jedinou látkou prítomnou v olejovom okruhu, ktorá môže účinne blokovať olejový filter, je nadmerné množstvo čierneho kalu, ako je spaľovací kal. Jedným z faktorov, ktoré urýchľujú tvorbu kalu, je vyfukovanie spôsobené nedostatočným tesnením medzi piestnymi krúžkami a stenami valca počas spaľovacieho zdvihu. Pretože všetky motory s vysokým počtom najazdených kilometrov majú zvyšujúce sa množstvo nafukovania, bude v dôsledku toho obsahovať väčšie množstvo kalu vo vnútri motora. Pred použitím RESTORE je dôležité zabezpečiť čo najčistejší motor, ale RESTORE obsahuje detergentné prísady, ktoré môžu rozpúšťať kal a zadržiavať častice nečistôt v oleji. Kaly a nečistoty zachytené v suspenzii sa zachytia v olejovom filtri. V nepravdepodobnom prípade, že sa objaví náznak neobvykle nízkeho tlaku oleja pred alebo po pridaní RESTORERU, je to výsledok zabudnutia VYPLACHOVANIA a výmeny špinavého kalového oleja pred pridaním Restore. Príliš veľa kalu v olejovom filtri zníži tlak oleja, takže je najlepšie olej vymeniť a nainštalovať čistý filter PRED použitím Restore. Z bezpečnostného hľadiska sú olejové filtre vybavené obtokovým ventilom na udržanie prietoku oleja k motoru v prípade, že je olejový filter upchatý nadmerným množstvom kalu
Pravidlo znie: motor vyčistite PREPLACHOM alebo viacerými výmenami oleja, vymeňte filter (v starom zanedbanom motore možno niekoľkokrát, podľa potreby) a pridajte Restore (skontrolujte, či v prázdnej nádobe nie sú častice a pridajte trochu oleja a premiešajte a tiež použite), potom jazdite normálne.

PREČO POTREBUJEM VYPLÁCHNÚŤ MOTOR (ŠTVORTAKTNÉ MOTORY benzín a nafta)?
Pre dosiahnutie najlepších výsledkov áno. Motory časom vytvárajú kal z vedľajších produktov spaľovania zmiešaných so starým prepáleným olejom. RESTORER Obnovovač motora obsahuje jemné čistiace prostriedky, ktoré udržujú motor čistý a bez korózie počas a po ošetrení, ale v zanedbanom motore môžu čističe uvoľňovať kal, ktorý umožňuje jeho cirkuláciu a prípadne blokovanie olejovej cesty. Kal vo vašom motore môže iba poškodiť. Ak váš motor nie je dostatočne udržiavaný, jeho vyčistenie jemným preplachovacím prostriedkom (alebo ideálne kvapalinou do automatickej prevodovky) rozpustí laky a nánosy a uvoľní všetky tieto kaly, ktoré sa zachytia v olejovom filtri. Pred použitím RESTORE vymeňte filter. Častice RESTORE CSL® budú pevnejšie priľnúť k čistému kovu a budú mať dlhodobejšie výsledky.

Zle zanedbané motory môžu vyžadovať dvojnásobné prepláchnutie alebo niekoľkonásobné výmeny oleja, aby sa motor zbavil voľne plávajúcich nečistôt. Nezabudnite tiež vždy vymeniť olejový filter, aby ste zachytili uvoľnený kal.
Je možné pridať RESTORE Engine Restorer ako doplnok k existujúcemu oleju v dobre udržiavanom motore s minimálnym množstvom kalu, ktorý vám umožní namontovať nový olejový filter na zachytenie všetkých kalov uvoľnených z čistiacich prostriedkov. Ak dôjde k zablokovaniu olejového filtra, uvidíte blikajúce červené svetlo oleja. Filter vymieňajte tak často, ako je potrebné, aby ste držali krok s kalom, kým svetlo neprestane blikať.

AKO DLHO RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA pôsobí?
V čase, keď ste s motorom RESTORE Engine Restorer v motore najazdili 10 000 km, by proces obnovenia opotrebenia mal byť hotový. Niekedy to trvá trochu dlhšie a niekedy sú výsledky skutočne veľmi rýchle; každý motor reaguje inak, ale OBNOVPVAČ určite urobí všetko, čo môže urobiť do 5 000 km alebo pri nasledujúcej výmene oleja. Všetky nepoužité častice RESTORE CSL budú naďalej cirkulovať okolo plnenia poškriabaného a opotrebovaného povrchu motora, kde sa vyskytujú, až do nasledujúcej výmeny oleja. Všeobecne možno povedať, že výhody pretrvávajú asi 30 000 km, ale bude to závisieť od štýlu jazdy a používania. Odporúča sa pridávať do motorového oleja 5% OBSAHU RESTORERu jedenkrát ročne, alebo ak chcete pri každej výmene oleja, aby ste mali jeho opotrebenie pod kontrolou.

KOĽKO RESTORERU OBNOVOVAČA MOTORA MÁM POUŽIŤ?
Odporúčané opatrenie je jedna 250 ml plechovka RESTORE Engine Restorer na každý liter objemu motora, napr. motor s objemom 1 000 cm3 (malé auto) potrebuje 1 x 250 ml plechovku; motor s objemom 2 000 cm3 (rodinný sedan alebo Land Rover) potrebuje 2 x 250 ml plechovky; motor s objemom 4 000 cm3 (veľké osobné alebo nákladné vozidlo) potrebuje plechovky 4 x 250 ml alebo plechovku s objemom jedného litra. Prípadne môžete použiť 10% objemovéých OBNOVOVAČA motorového oleja v jímke ako „základné pravidlo“. Avšak po počiatočnom použití Obnovovača motora na tejto odporúčanej úrovni by mal byť pri každej výmene oleja postačujúci 5% objem RESTORERU vo vašom motore, aby bol váš motor chránený proti budúcemu opotrebovaniu.

ČO môžem OČAKÁVAŤ OD POUŽITIA RESTORERU OBNOVOVAČA MOTORA V MOJOM STAROM MOTORE?
V priebehu tisíc kilometrov od použitia motora a bez nutnosti demontáže motora by ste mali zaznamenať dramatický nárast ľahkosti pri štartovaní, výkonu a krútiaceho momentu, lepšej spotreby paliva, zníženého spaľovania oleja a nižšej hladiny dymu.

PREČO OBNOVOVAČ MOTORA NEVYRIEŠIL MÔJ PROBLÉM S MOTOROM?
RESTORER Obnovovač motora vracia kov späť do škrabancov vrezaných na povrchoch motora a kovu, ktoré vytvárajú trenie. Využíva vratné a rotačné pôsobenie komponentov produkujúcich trenie na rozdrvenie sférických častíc CSL na škrabance, keď prechádzajú medzi nimi. Ak sa váš problém s motorom nezlepšil do 5 000 km po použití, je nepravdepodobné, že by príčinou vášho opotrebovania bolo opotrebovanie kovu. Ak problém s hlukom, dymom alebo s tlakom stále pretrváva, nechajte svojho mechanika vyhľadať niečo zlomené: prasknutý piest, zlomené krúžky, spálené ventily, opotrebované vodiace lišty a tesnenie, zablokované PCV alebo uviaznutý EGR atď.

Je MOŽNÉ POUŽIŤ RESTORER CSL OBNOVOVAČ MOTORA V PREVODOVKÁCH?
RESTORER Obnovovač motora je možné použiť v manuálnej prevodovke alebo konvenčnom (štandardnom) diferenciáli, ale NIE v automatike alebo v prevodoch s obmedzeným preklzom, pri ktorých by došlo k prekĺznutiu spojkových paketov. Množstvo, ktoré sa má použiť, bude závisieť od veľkosti prevodovky, ale spravidla je postačujúce 5% objemových oleja RESTORE Engine Restorer na prevodový olej. Takže na malú prevodovku s obsahom asi 1 litra oleja použite 50 ml OBNOVOVAČA, na väčšiu prevodovku s použitím 5 litrov prevodového oleja použite 250 ml plechovku RESTORERu atď. OBNOVOVAČ nebude schopný zvrátiť opotrebenie zubov ozubených kolies, pretože kov prevodovky je príliš tvrdý, zvráti však opotrebenie puzdier a zabezpečí lepšie zapojenie zubov ozubeného kolesa, čo pomôže utiahnuť nedbalé ozubené kolesá a zníži kňučanie a klepot.

TIPY a TRIKY

NWZlYjAwZ