WEBAREAL.cz - vlastní e-shop snadno a rychle. Prodávejte ještě dnes.

PRÍBEHY E-SHOPOV

Prečítajte si príbehy podnikateľov, ktorí spojili svoj osud s Webareal.sk

Prečítajte si príbehy úspešných e-shopov


Na našom blogu zverejňujeme seriál o úspešných e-shopoch a ich tvorcoch, ktorí vybudovali svoj biznis na platforme WEBAREAL. Nech sú ich príbehy a nápady inšpiráciou pre ostatných začínajúcich eshoparov.


Najprv si treba naštudovať trh, čo na ňom chýba a až potom sa do toho pustiť. Momentálne je na trhu veľmi veľa eshopov, ale niektoré vydržia veľmi krátko. Nie je všetko len o množstve produktov a najnižšej cene. Treba ponúknuť zákazníkovi aj niečo viac. Dôležitá je komunikácie so zákazníkom, reagovanie na jeho otázky a vždy poradiť...[celý článok]

Ing. Jana Beňušková www.najlacnejsiepredeti.sk

Dôležitá je investícia do marketingu a voľba tých správnych ľudí. Využívali sme a aj využívame služby marketérov, no kým sme narazli na tých správnych ľudí, niekoľkokrát sme sa popálili. Určite to bola pre nás veľká skúsenosť, a práve preto je dôležité si vedieť zvoliť tých správnych ľudí. Nám pomohlo aj to, že sme sa vďaka samoštúdiu marketingu začali lepšie orientovať v tejto sfére a dokázali tak kontrolovať prácu ostatných...[celý článok]

Mgr. Roman Baľák www.perfektneobrazy.sk

Na Webarealu se mi velmi dobře pracuje, je uživatelsky přívětivý, veškerá komunikace je rychle a pozitivně řešena. Nestává se, že by systém nefungoval nebo vykazoval chyby. Systém nyní umožnil nasazení nového responzivního designu, který je pro přehlednější a uživatelsky přívětivější...[celý článok]

Ing. Jana Přibylová www.ziva-strava-obchod.cz

Neexistuje ideálna univerzálna rada pre každý eshop, ale hlavné črty sú spoločné. Tak isto je málo pravdepodobné, že ak začnete podnikať iba pre peniaze a to s čím robíte alebo čo predávate Vás nebaví, nie je veľká šanca na úspech. V prvom rade Vás to musí baviť, mať z toho radosť a netreba mať veľké oči. Ak sa to spojí s pevnou vôľou a trpezlivosťou, tak ste na dobrej ceste a výsledky sa určite dostavia. A keď Vám bude niekto tvrdiť, že na rozbehnutie potrebujete nejaký kapitál, tak mu neverte. My sme začínali s cca 300€...[celý článok]

Peter Kvasnica www.tee.sk

Přemýšlel jsem, že pro mé osobní stránky zvolím zahraniční šablonový web. Když jsem zjistil, co weby umí, jak náročné mají editace a hlavně jejich cenu, opět jsem využil webareál. Jsem realitní makléř a produkty jsem opět nahradil domy, které nabízím k prodeji. Dokonce si můžete u jednotlivých nemovitostí objednat prohlídku Je to opravdu nástroj, se kterým se dá vytvořit cokoliv...[celý článok]

Petr Hanák www.petrhanak.com

Je veľa vecí, ktoré e-shopu pomôžu rásť k stabilite, ale najdôležitejší je ľudský prístup a ústretovosť k zákazníkovi. A snažiť sa reagovať pružne, čo najskôr odpovedať na emaily, dotazy, offline správy… Vyberte si druh sortimentu, ktorý vás bude baviť a tak budete mať chuť svoj e-shop neustále vylepšovať a posúvať svoje podnikanie dopredu...[celý článok]

Martin Konečný www.svetfigurok.sk

Treba byť originálny, nájsť niečo čo nemá nik iný. Komunikácia je dôležitá – treba reagovať čo najskôr na požiadavky, či už je to len jednoduchá otázka k tovaru, alebo reklamácie. Snažiť sa byť nápomocný vo všetkom. A netraba zabúdať aj na rodinu a dopriať si dovolenku keď to človek cíti...[celý článok]

Erik Jenča www.nechtovyraj.sk

Každodenní komunikace se zákazníky Vás naučí lépe vnímat jejich potřeby. Sice málokterý klient napřímo pochválí, ale to že roste počet stálých zákazníků, považuji za pochvalu také. Navíc se v mém krámku potkává komunita místních lukostřelců. A ti se pak potkávají i na turnajích a pod. Sám aktivně střílím a mám z toho pak ještě lepší pocit...[celý článok]

Petr Čížek www.proluk.cz