AKO NAKUPOVAT
AKO NAKUPOVAŤ

1. Objednanie tovaru

Vybraný tovar vložte do košíka. Pokiaľ chcete pokračovať v nákupe kliknite na ikonu „Pokračovať v nákupe“. Ak si neželáte pokračovať v nákupe, stačí kliknúť na ikonu „Objednať“. Vypíšte požadované údaje : meno, priezvisko, adresu,... (Ak ste firma tak aj IČO, DIČ... ) Po odoslaní objednávky Vám bude zaslaný informačný mail o Vašej objednávke na Vašu mailovú adresu. Ak budete potrebovať poradiť neváhajte a obráťte sa na nás s Vašimi otázkami na raciobaliaren@gmail.com

V prípade ak ste firma, ktorá je plátcom DPH a máte objednaný tovar s prenesenou daňovou povinnosťou, nepoužívajte službu platba predom, nakoľko máte naúčtovanú DPH na všetky výrobky. Objednávku nám zašlite a kontaktujte nás, alebo sa Vám my ozveme a dohodneme platbu.

 2. Dodanie tovaru

Tovar Vám zašleme podľa Vašej požiadavky prostredníctvom SLOVENSKEJ POŠTY, KURIÉRSKOU SLUŽBOU, ZÁSIELKOVŇOU. Za balné neplatíte. Cenu balíkov nájdete v sekcii POŠTOVNÉ - CENNÍK

 

3.  Reklamácia tovaru

V prípade že chcete dodaný tovar reklamovať,  kontaktujte nás najskôr buď telefonicky na číslo 032/6591819 v čase od 7,30 - 15,00, alebo emailom na raciobaliaren@gmail.com. Následne si dohodneme akým najjednoduchším spôsobom danú reklamáciu vybavíme.

Poškodený alebo inak nevyhovujúci  tovar odoberieme späť následovne:

Po dohode zašleme kuriéra v dohodnutý deň k zákazníkovi. Zákazník odovzdá balík kuriérovi, ktorý bude mať so sebou nálepku s našou spätnou adresou. Zákazník za prepravu balíka kuriérovi neplatí. Na ďaľší deň je balík doručený späť k nám a reklamácia doriešená.

ZTUzMjI