Úvod »Ekonomika»Marketing a manažment » Špecifické formy obchodného správania v kontexte psychológie obchodu


        

Špecifické formy obchodného správania v kontexte psychológie obchodu

Zuzana Birknerová a kolektív

img

 

Číslo produktu: PU3316
Výrobca: Prešovská univerzita
Rok vydania: 2019
Počet strán: 236
Väzba: mäkká
Jazyk: slovenský
vydanie: prvé
EAN kód: 9788055523316
cena v e-shope bez DPH : 8,55 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
9,41 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Cieľom prezentovanej monografie je identifikácia a špecifikácia vybraných foriem obchodného správania v kontexte psychológie obchodu. Upriamuje pozornosť nielen na teoretické, ale aj na metodologické východiská. Venuje sa jednotlivým princípom obchodnej psychológie, ako adaptabilita, kreativita, posudzovanie stresových prejavov v správaní predajcov, syndróm vyhorenia, prokrastinácia, impulzívne nákupné správanie, spotrebiteľský materializmus, etnocentrizmus, ako aj osobnosti zákazníkov.

NjE2NzM