Úvod »Ekonomika»Marketing a manažment » Strategický manažment


        

Strategický manažment

Jozef Papula, Zuzana Papulová, Ján Papula

img

 

Dostupnosť: titul je rozobraný
Číslo produktu: WKSK5354
Výrobca: Wolters Kluwer SK
Rok vydania: 2019
Počet strán: 320
Väzba: tvrdá
Jazyk: slovenský
EAN kód: 9788075985354
cena v e-shope bez DPH : 17,43 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
19,17 €

Kompletné špecifikácie

Prostredie sa nepretržite mení a vyvíja, pričom zmeny v prostredí nenastupujú rovnomerne a plynulo, ale ich tempo sa stále zrýchľuje. V dôsledku toho máme v súčasnosti dojem, akoby sa budúcnosť približovala čoraz rýchlejšie. Napriek tomu stále platí: ,,Budúcnosť bude priať tým, ktorí o nej uvažujú, s predstihom sa na ňu pripravujú a aktívne sa na jej formovaní podieľajú.“ Ak chceme ako manažéri viesť podniky k úspechom a trvalo udržateľnému rozvoju, je možné čerpať poznatky a inšpiráciu z teórie strategického manažmentu, ktorá aktuálne reaguje práve na nastupujúce zmeny v prostredí a neustále ponúka nové pohľady a riešenia.

OTRkNTRk