Reklamní právo

Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová - vyd. C.H.Beck CZ

img

 

Číslo produktu: CHBCZ6869
Výrobca: C.H.Beck CZ
Rok vydania: 2018
Počet strán: 20
Väzba: mäkká
Jazyk: český
EAN kód: 9788074006869
cena v e-shope bez DPH : 15,15 €
cena v e-shope s DPH (10 %):
16,67 €

do košíka:
  ks  

Kompletné špecifikácie

Reklamné právo predstavuje súbor noriem verejného i súkromného práva. Jeho ústavnoprávne základy spočívajú predovšetkým v slobode prejavu a slobode podnikania, pričom vychádza i z množstva východísk plynúcich z práve Európskej únie. Kniha prináša komplexný pohľad na reklamné právo, popisuje a vykladá jednotlivé právne normy a všetko dopĺňa rozisahlym rozborom judikaúty a mnohými príkladmi z reklamnej praxe.

MTYxN