czech slovakia

KONTAKTY

OK SPORT
Rodinova 9
695 01 Hodonín
tel: +420 605 563 676
obchod@oksport.eu

OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovém obchode www.oksport.eu, konkrétne pre sekciu  e-shopu pre Slovenskú republiku, vedeného na stránkach www.webareal.sk/oksport.  Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho, ktorým je OK UNIVERSE, s.r.o. se sídlem Rodinova 1013/9, 695 01  Hodonín, IČ: 06336795, DIČ: CZ06336795, zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 101508, a kupujúceho. Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky.

Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom. A zákonom o ochrane spotrebiteľa. Ak je zmluvnou stranou iný subjekt, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami obchodným zákonníkom, Všetko v znení noviel.

 

Základné pojmy
......................................................................................................................................................................................................................................

Spotrebiteľská zmluva - je kúpna zmluva, zmluva o dielo, prípadne iné zmluvy, ak zmluvnými stranami sú na jednej strane spotrebiteľ a na druhej strane dodávateľ.

Dodávateľ - je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobky alebo poskytuje služby.

Kupujúci / Spotrebiteľ - je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, alebo osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo užíva služby za iným účelom ako pre podnikanie s týmito výrobkami alebo službami.

Kupujúci / nie Spotrebiteľ - je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.

Internetový obchod:  elektronický obchod či iný objednávkový systém prevádzkovaný na internete podnikateľom, ktorý je v pozícii dodávateľa, ktorý ponúka tovar alebo služby kupujúcim.

Kúpna zmluva: objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúcemu s týmto jeho návrhom (potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

 

Informácie o uzavretej zmluve a obchodných podmienkach
......................................................................................................................................................................................................................................

Uzavretím  kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že se zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom, má možnost se s nimi zoznámiť a že s nimi súhlasí. Tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť uzavretej zmluvy. Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku, ak tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho alebo kupujúceho, možno zmluvu uzavrieť aj v inom pre strany zrozumiteľnom jazyku. Uzavretá zmluva je predávajúcim archivovaná za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú zrejmé z procesu objednávania v našom internetovom obchode a kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť. Tieto obchodné podmienky sú zobrazené na webových stránkach nášho internetového obchodu a je tak umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.

 

Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
..............................................................................................................................................................................................

Objednávku je možné urobiť on-line prostredníctvom nákupného košíku, emailom alebo telefonicky. Akákoľvek forma objednávky je záväzná.

Kupujúci / Spotrebiteľ je povinný poskytnúť predávajúcemu údaje potrebné k úspešnému splneniu  objednávky (meno,adresa,email, telefonický kontakt).

Kupujúci / nie Spotrebiteľ je povinný poskytnúť predávajúcemu údaje potrebné k úspešnému splneniu objednávky (názov firmy, IČO, DIČ,adresa, email a kontaktný telefon) .V  prípade dodania osvedčenie o registrácii pre daň z pridanej hodnoty mu bude vyfakturovaný tovar v hodnotě bez DPH.

Vlastnícké právo na objednaný tovar prechádza na kupujúceho, pod podmienkou zaplatenia kúpnej ceny, jeho prevziatím. Tovar je až do zaplatenia majetkom predávajúceho.

Po odoslaní objednávky a jej následnom spracovaní bude kupujúcemu e-mailom odoslané potvrdenie o jej prijatí. V prípade, že v tomto potvrdení nájdete nejaké chyby, ihneď  kontaktujte predávajúceho (viz. kontakty).  Ak si prajete potvrdenie objednávky telefonicky, napíšte to do poznámky.

 

Odstúpenie od zmluvy
......................................................................................................................................................................................................................................

Adresa pre zaslanie tovaru zpeť pri odstúpeni od zmluvy (aj pri reklamácii), rovnako tak zasielajte na túto adresu reklamácie tovaru kúpeného od firmy OK UNIVERSE, s.r.o., ale je nutnosť priložiť faktúru o kúpe tovaru

OK UNIVERSE
Rodinova 9
695 01 Hodonín
Česká Republika

Spotrebiteľ ako súkromná osoba (nepodnikateľ) má v súlade so zákonom možnosť  odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak sa tak rozhodne je povinný dodať predajcovi najlepšie písomné odstúpenie od zmluvy a odovzdať nepoškodený tovar, bez známok užívania alebo opotrebovania, najlepšie v pôvodnom obale a so všetkým príslušenstvom, a to všetko v uvedenej lehote (odstúpenie od zmluvy musí byť odoslané najneskôr v posledný deň 14dňovej lehoty). Nie je vylúčená možnosť zaslania vráteného tovaru až po samotnom odstúpení od zmluvy a v tomto prípade predávajúci požaduje, aby reklamovaný tovar bol zaslaný bezodkladne.

Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosti a kupujúci je povinný spolu s tovarom predávajúcemu vrátiť aj poskytnutý darček.

Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú zapríslušný tovar v lehote 15 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru
na uvedený bankový účet.


Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Spotřebitel je povinen odevzdat prodávajícímu nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, pokud možno v původním obalu a s veškerým příslušenstvím zpět. Prodávající si  vyhrazuje právo snížit vrácenou částku o náklady vzniklé v souvislosti s vrácením zboží. Po obdržení vráceného zboží prodávající kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem a to nejpozději do 15 dnů od účinnosti projevu vůle kupujícího (od doručení odstoupení od smlouvy). Peněžní prostředky vracíme  na účet, uveďtě číslo účtu jako součást odstoupení od smlouvy.
Prodávající neakceptuje vrácení zboží na dobírku. Poštovné si hradí kupující sám. Do zásilky s vráceným zbožím je třeba, kromě odstoupení od smlouvy, vložit fakturu, která byla prodávajícím ke zboží vystavena.

Při nesplnění uvedených podmínek může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží. V případě nedodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy je takové odstoupení od smlouvy neplatné a spotřebiteli tím nevznikají žádná práva na vrácení zboží.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy v těchto případech:

Na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního
trhu nezávisle na vůli prodávajícího

  • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které
    podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost lepící pásky, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu. Dále doporučujeme sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento zaslat e-mailem prodávajícímu. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. V opačném případě se může spotřebitel vystavit situaci, kdy mu prodávající prokáže, že zboží bylo dodáno v pořádku - tedy nepoškozené, tím ovšem nemůže být jakkoli omezeno právo spotřebitele uplatnit svá práva plynoucí z příslušné kupní smlouvy.

Pro kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat stav zásilky dle výše uvedeného postupu. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá tento kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.

Při platbě převodem na účet a osobním převzetí můžete zboží vyzvednout jen při předložení OP, v případě vyzvednutí zboží jinou osobou než osobou uvedenou v objednávce je potřeba uvést jméno osoby v poznámce objednávky.


Ochrana osobných údajov
..................................................................................................................................................................................................

Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) ( ďalej len "nariadenie GDPR") súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho na účely plnenia kúpnej zmluvy, na účely rokovania o tejto zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom zvláštneho dokumentu.

 

Zasielanie obchodných oznámení a ukladanie cookies
..................................................................................................................................................................................................

Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 nariadenia GDPR súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho pre účely zasielania obchodných oznámení plní predávajúci prostredníctvom zvláštneho dokumentu.

Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. Cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. Cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

 

 

Práva a povinnosti predávajúceho
..................................................................................................................................................................................................

Predávajúci má povinnosť vybaviť záväznú objednávku, odoslať objednaný tovar a dodať na uvedenú adresu kupujúceho. Pri prevzatí zásielky od prepravcu obdrží kupujúci s tovarom i daňový doklad. Vyplnený záručný list výrobcu (pokiaľ ho tovar obsahuje) je priložený k tovaru.

Predávajúci má povinnosť vymazať registrovaného kupujúceho z databázy v prípade, že o to písomne požiada.

Predávajúci má právo odmietnuť objednávku, pokiaľ kupujúci opakovaně nesplní svoj záväzok odobrať tovar a zaplatiť kúpnu cenu.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

-               tovar sa už nevyrába alebo nedodáva

-               zmenila sa výraznou mierou predajná cena

V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci sa zaväzuje, že ihneď (e-mailom alebo telefonicky) kontaktuje kupujúceho a dohodne sa na daľšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky a pod.)

Pokud už kupujúci tovar zaplatil (bankovým prevodom) a skutočná cena bude nižšia ako zaplatená, budú peniaze prevedené späť na účet kupujúceho v najkratšom možnom termíne.

V prípade, že skutočná cena bude vyššia a kupujúci sa nerozhodol od zmluvy odstúpiť, bude kupujúcemu daný k úhrade rozdiel v týchto čiastkach.

V prípade, že kupujúci písomne neoznámí predávajúcemu pred odoslaním tovaru zrušenie objednávky,  je kupujúci povinen uhradit náklady vzniklé na dopravu a poštovné na účet predávajúceho.

 

Reklamačný poriadok
.........................................................................................................................................................................................................

Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u firmy OK UNIVERSE, s.r.o. v internetovém obchode www.oksport.eu a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej lehote. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa práva kupujúceho neupravené reklamačným poriadkom občanskym zákonníkom (č.40/1964 Zb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.)

Ak zmluvnou stranou nie je spotrebiteľ, riadia sa práva kupujúceho neupravené reklamačným poriadkom obchodným zákonníkom, č. 513/1991 Zb, všetko v znení noviel.

Ku každému tovaru je prikladaná faktúra, ktorá zároveň slúži ako záručný list.

Zákazník bez zbytočného odkladu informuje prevádzkovateľa e-shopu (viz kontakty), pokiaľ zistí akýkoľvek rozdiel medzi daňovým dokladom a skutočne dodaným tovarom (v druhu alebo množstve) alebo neobdržal so zásielkou správne vyplnený daňový doklad.

Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom je povinný tento rozdiel nahlásiť ihneď , najneskor do 72 hodín od prevziatia tovaru.

Ak nie je na faktúre alebo záručnom liste uvedené inak, je záruka na dodaný tovar 24 mesiacov.

Pre kupujúceho, ktorý se spotrebiteľom, platí záručná lehota na všetok spotrebný tovar vždy najmenej 24 mesiacov. Záručná lehota na dodaný tovar sa predlžuje o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave.

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej jako „rozpor s kúpnou zmluvou“ ), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavku kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou. Ak nie je takýto postup možný, má právo kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ kupujúci pred prevziatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

Pri uplatnení reklamácie zistených závad doporučuje predávajúci kupujúcemu v záujme rýchleho vybavenia informovať predajcu, ktorý ho bude dalej informovať o adrese, kam zásielku poslať. V záujme rýchleho vybavenia reklamácie, doporučujeme následne zaslať tovar doporučenou zásielkou s kópiou dokladu o kúpe a špecifikáciou reklamovanej vady.

Predávajúci rozhodne o podanej reklamácii v lehote maximálne 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podla druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady. Lehota pre vybavenie reklamácie vrátane odstránenia závady je 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie. Predávajúci je oprávnený dohodnúť sa s kupujúcim na predĺžení tejto lehoty.

Beh lehoty pre vybavenie reklamácie je pozastavený v prípade, že predávajúci neobdržal všetky podklady potrebné pre vybavenie reklamácie ( časti tovaru, iných podkladov a pod.) Predávajúci je povinný si vyžiadať doplnenie podkladov od kupujúceho v najkratšej možnej dobe. Lehota je od tohoto dátumu pozastavená až do dodania vyžiadaných podkladov kupujúcim.

V prípade prekročenia maximálnej lehoty pre vybavenie reklamácie má kupujúci nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo na výmenu tovaru za nový.

Záruka predávaného tovaru sa vzťahuje len na závady, ktoré su jednoznačne spôsobené vadou materiálu alebo výrobnou vadou.

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z užívania produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného užívania produktov. Na vady tohoto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Predávajúci neakceptuje odoslanie reklamovaného tovaru na dobierku.

Predávajúci vráti kupujúcemu finančné prostriedky dohodnutým spôsobom.

Pri prevzatí zásielky je kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, doporučené prekontrolovať stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť lepiacej pásky, poškodenie krabice a pod.) a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné bez zbytočného odkladu telefonicky oznámiť predávajúcemu. Pokiaľ doporučené kroky spotrebiteľ pri dodaní vadnej zásielky vykoná, výrazne tak prispeje k rýchlemu riešeniu reklamácie dodaného tovaru a jeho nového dodania. V opačnom prípade sa môže spotrebiteľ vystaviť situácii, keď mu predávajúci dokáže, že tovar bol dodaný v poriadku-teda nepoškodený, tým však nemôže byť akokoľvek obmedzené právo spotrebiteľa uplatniť svoje práva plynúce z príslušnej kúpnej zmluvy.

Pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, platí povinnosť prekontrolať stav zásielky  podľa vyššie uvedeného postupu. V prípade prevziatia zásielky od dopravcu nemá tento kupujúci žiadne nároky na neskoršiu reklamáciu poškodenej zásielky voči predávajúcemu. Prevzatím zásielky je ďalšia reklamácia ohľadom poškodenia a neúplnosti zásielky riešena len s dopravcom.

 

Doprava a platba
............................................................................................................................................................................................................

Tovar odosielame Slovenskou poštou. Platbu za tovar si môžete zvoliť buď na dobierku, tj. tovar uhradíte až pri prevzatí alebo prevod na účet do Slovenskej Sporiteľne. Pri platbe prevodom na účet je tovar zaslaný najneskôr do druhého dňa po pripísaní na účet (pokiaľ bol tovar označený ako skladom). V prípade, že sa tak nestane, má kupujúci možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, písomne (formou e-mailu)  o tomto odstúpení informovať a peniaze mu budú najneskôr do 7 dní vrátené na účet, z ktorého boli poslané. Pri platbe prevodom na účet je tovar rezervovaný do konca tretieho pracovného dňa od objednania, tj. je potrebné zadať príkaz k úhrade najneskôr nasledujúci deň po objednaní, inak neručíme za to, že bude tovar skaldom, pokiaľ platba dorazí neskôr. V takom prípade sa buď  dohodneme na neskoršom doručení tovaru,a lebo má kupujúci možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, písomne (formou e-mailu) o tomto odstúpení informovať  a peniaze mu budú najneskôr do 7 dní vrátené na účet, z ktorého boli poslané.

Pri nákupe tovaru prevodom z účtu pošlite platbu na náš účet vedený v Slovenskej Sporiteľni

IBAN:  SK5909000000005135144506, ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky.

Vyzdvihnutie v kamennom obchode:

Pokiaľ si vyberiete vyzdvihnutie tovaru v kamennej predajni, prijímame za tento tovar len platbu v hotovosti pri prevzatí, alebo je možné zaplatiť prevodom na účet. V takom prípade je možné vyzdvihnúť tovar najskôr v deň pripísania platby na účet, o ktorom Vás budeme informovať mailom. Kamenná predajňa sa nachádza na adrese Rodinova 9, Hodonín. Váš objednaný tovar je pre Vás v obchode rezervovaný maximálne 2 nasledujúce dni od Vášho objednania, v prípade dostatočného naskladnenia. Ak tovar nie je na sklade, je rezervácia tiež platná maximálne 2 dny odo dňa prijatia tovaru do skladu. V deň prijatia tovaru do skladu budete informovaní mailom, event. po predchádzajúcej dohode sms správou.

 

Príjemný nákup praje kolektív oksport.eu.

N2FmNTAyZ